شرایط و ضوابط بیمه مسافرتی سامان

بیمه گذار گرامی ،
از اینکه بیمه نامه مسافرتی سامان را انتخاب نموده اید، از شما سپاسگزاریم. به منظور بهره مندی هرچه بیشتر از خدمات بیمه نامه خود خواهشمند است به موارد زیر توجه فرمائید :
1- در صورت بروز هر گونه حادثه و یا بیماری در هر یک از کشورهای تحت پوشش بیمه نامه، جهت تسهیل در امر خدمت رسانی و اجتناب از بروز هر گونه مشکل بعدی، حتماً در اسرع وقت با مراکز تماس 24 ساعته به شماره 964548356+ و یا پست الکترونیکی Saman@mideast-assistance.com تماس حاصل نموده و نام کامل خود، شماره بیمه نامه، تلفن و نشانی محل تماس و شرح مختصری از مشکل بوجود آمده را گزارش فرمائید.
2- درصورت اختلاف بین تفسیر ترجمه فارسی و انگلیسی، ملاک متن فارسی می‌باشد.
3- در کلیه شرایط اعلام بروز خسارت حداکثر ظرف مدت 10 روز ( 240 ساعت ) به شرکت کمک رسان الزامی می باشد.
4- تاریخ شروع بیمه‌نامه از زمان خروج بیمه‌‍شده از مرزهای قانونی کشور ایران بوده و نهایت مدت اعتبارآن در خارج از کشور 92 روز متوالی می‌باشد. * (به استثنای بیمه نامه مسافرین ورود به ایران)

5- اعتبار این بیمه نامه از زمان خروج از کشور اغاز می گردد . به منظور استفاده از این بیمه نامه تا 6 ماه پس از صدور آن میتوانیداز کشور خارج شوید، در غیر اینصورت بیمه نامه فاقد اعتبار خواهد بود.
6- در صورت انصراف بیمه شده از مسافرت، ابطال بیمه نامه تا انقضاء مدت اعتبار ویزای اخذ شده در گذرنامه، امکان پذیر نمی باشد.
7- در صورت عدم استفاده از بیمه نامه بعلت عدم دریافت ویزا، انصراف از سفر و یا دلایل دیگر تا 6 ماه پس از صدور می توانید صرفاً با مراجعه به واحد صادرکننده نسبت به فسخ بیمه نامه اقدام نمائید. ابطال بیمه نامه تنها تا 6 ماه پس از تاریخ صدور امکان پذیر می باشد.
8- مطالعه شرایط عمومی بیمه نامه به شما توصیه می گردد.
9- لطفا در ورود اطلاعات کاملا دقت نمایید، بیمه نامه شما طبق مشخصات درج شده در این قسمت صادر می شود.

شرایط عمومی بیمه نامه مسافرتی سامان

شرایط و ضوابط بیمه مسافرتی سامان را جهت آگاهی بیشتر با پوشش های آن مطالعه کنید.

بیمه نامه مسافرتی سامان با هدف خدمات رسانی و تامین آرامش بیمه شدگان و استفاده آن ها از مزایای کمک رسانی در سفر طراحی و ارایه شده است. این بیمه نامه فقط جهت مسافرین به خارج از کشور صادر می شود و طی ان بیمه نامه شما می توانید سفر خود را با در نظر گرفتن شرایط وتعهدات بیمه نامه در برابر خطراتی که ممکن است در طی سفر برای شما اتفاق بیفتد تحت پوشش بیمه قرار دهید.

تنوع در طرح های بیمه مسافرتی ، معتبر بودن بیمه مسافرتی بیمه سامان برای اخذ ویزا و اقامت و همکاری با کمک رسان های معتبری همچون مید ایست (Mideast) را می توان از مهم ترین مزایا و ویژگی های بیمه مسافرتی این شرکت بیمه دانست .

در صورت نیاز به فوریت های پزشکی و سایر خدمات تحت پوشش، بیمه شده و یا همراه وی موظف است با مراکز پاسخگویی کمک رسان بیمه مسافرتی سامان تماس حاصل نموده و اطلاعات زیر را اعلام نماید.

نام بیمه شده ، شماره بیمه نامه و شماره تلفن تماس، نوع کمک مورد درخواست و یا مشکلی که با آن مواجه است. در صورتی که به هر دلیل موفق به برقراری تماس یا دریافت خدمات از شرکت کمک رسان نگردد، می بایست کلیه مدارک مربوطه به پرونده خود را دریافت نموده و به منظور رسیدگی به دفتر مرکزی شرکت سامان در تهران (کشور ایران) ارائه نماید.

شرایط و ضوابط بیمه مسافرتی سامان

پوشش بیمه سامان مسافرتی